rookie Skrevet Oktober 24, 2011 Skrevet Oktober 24, 2011 Hei, vinduet på bmw`en har begynt og kødde veldig i det siste, da jeg lokker opp døra, så skal jo vinduet gå ned og opp automatisk, men noen ganger så gjør det ikke det, mens andre ganger så går det bare nedover og nedover, så tilslutt må jeg heise vinduet selv nesten helt opp, dette er til en bmw e36 coupe såklart Setter pris på svarene som kommer inn, har ikke orka og tatt av trekket og titta selv på det, så jeg vil høre hva dere tror det kan være Mvh Henrik Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere spørsmål og biltype
bmwgrace Skrevet Oktober 24, 2011 Skrevet Oktober 24, 2011 Hadde samme problemet med min e46 sedan bare at det var når jeg låste den opp og igjen. Er bare å ta en diagnose på den og fjerne feilmeldinga, eller hva som skjer i den prosessen Var ikke noe stress hvertfall for min del.
rookie Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2011 Jeg får ikke noen feilmelding på min se det samme skjedde for 1 år sida ca, og da tokk jeg bare ut motorn og gjorde rent+ spraya med crc, men veit ikke hva det var godt for, men det funka jo helt til idag
Margido Skrevet Oktober 24, 2011 Skrevet Oktober 24, 2011 Sjekk bryteren som sitter i låsekassa eventuelt i karaffelen i døra.
rookie Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2011 Det skal jeg skjekke takk for svar
rookie Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 Noen som veit hvor den microbrytern sitter ??
JulianS Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Som regel i b-stolpen, i den låse"kroken"...
rookie Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 altså du skrur av kroken, så sittern på insida ?
rookie Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 Aha, hvor får man kjøpt den micro saken ? titta på koed, men fant ikke noe
JulianS Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Nei hvis de skulle ha lista opp hele delekatalogen så hadde du aldri funnet noe;) sjekk realoem.com og lim inn delenr i handlekurven...
rookie Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 Fant den Har et spørsmål til, noen som vet hvorfor jeg må låse bilen to ganger? da jeg låser den 1 gang så spreter den bare opp igjen, men da jeg låser den andre gang, da låsern seg...
Gjest Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Fant den Har et spørsmål til, noen som vet hvorfor jeg må låse bilen to ganger? da jeg låser den 1 gang så spreter den bare opp igjen, men da jeg låser den andre gang, da låsern seg... Det betyr at noe ikke er låst første gangen, og som oftest ikke låst andre gangen heller. Kan være dør, bagasjelokk eller tanklokk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå