kontre Skrevet Oktober 24, 2011 Skrevet Oktober 24, 2011 har en bmw 318i e36 94 som har en feil jeg ikke blir klok på. Sikring 7, som tilhører El takluke (koblet ut), infrarot (infrared?), überrollschutzsystem (roll-over protection system?) og Zentralverriegelung (central?)... Sånn som jeg har fårstått det, er denne sikringen med på å styre startsperra, sentral låsen, takluka. Sikringen er på 5 amp, og den startet med å ryke da jeg låste bilen. Gikk å bytte sikringer som 35 (25amp) som er på samme krets. Bilen vill ikke starte siden jeg ikke får på sikringen. Virker som sentral låsen er brent eller noe, og sliter med å låse/låse opp bilen. tenkte dette hadde med bakluka å gjøre siden dette har skjedd somregel etter jeg har låst den opp/igjen. Bakluke låsen er koblet av, men fortsatt samme feil. Har ikke sjangs å putte på en 5/10,15 amp sikring. 30 går, men tviler på att ledningen vill holde så lenge noen som har noen gode ide'r om hvor feilen kan ligge?
LK Skrevet Oktober 24, 2011 Skrevet Oktober 24, 2011 Sjekk kabelpakka som går opp i koffetlokket,min røyk der og nr 7 røyk konstant. Kan også være lurt å sjekke under gulvteppet under førerstolen. Edit:litt treg
kontre Skrevet November 4, 2011 Forfatter Skrevet November 4, 2011 jada, stemte godt det. Di var helt ramponert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå