Gå til innhold

325 2,7 turbo drifting


runePED
 Share

Anbefalte innlegg

rå e30 turbo

interiør.

sparco V sprins stoler.

OMP 5 punkts seler begge sider.

sveiset 6 punkts pedersenbur med dørstrebere.

autometer målere.

vems display med info fra datasprut.

karbon panel og kromringer fra bruzze.

motor.

460hk i motor på 1,2 bar no er det 1,4 ck 500hk.

324TD veiv stroet til 2,7 liter og er smidd.

320råder.

ARP bolter til toppen.

enem z45 turbokam.

justerbart kamdrev.

porta topp til max.

toppdekka og hona blokk.

o-ringa i blokk og topp.

524TD oljepumpe.

Garrett GT40 turbo.

60mm wastegate.

nye vippearmer.

nye ramme och veivlager.

680cc dyser.

fuelcell 40 liter.

044 bosch bensinpumpe.

vems data sprut med bredbandslambda og display innvendig med alle data.

launch control.

ams topp med nye 885 ventiler.

3,5 mm topp pakning.

understell/drivverk.

ZF girkasse fra 524td.

sachs 618 tryckplate og 4 puck sinter lamell.

sveis diff fra E28 535.

80/75 mm senka med HR fjærer og gule koni.

robalon foringer i bakstillinga.

excentriske foringer fra millway.

25mm spacers bak 15mm foran.

har at bilen i et år kjøpte den med defekkt topp.

etter eg fekk den til og gå¨så har eg vel kjørt med den i ein uke til eg var ute og kjørte på våt føre som ikkje gjekk så bra med sveist diff og 500hk.

det blei ein litten skade frame på høyre side men motor går fint.

bud

kommer bilder no eg får det til og få di in her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...