tommyf Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 1994 mod. 228 000km, EU ok juni 11. kr18 000.- eller byttes i noe annet.
R_S_N_89_bmw Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Hei jeg har en 320/328 cab men store 19' felger og M3 3.0 girkasse samt 3.2 L bakstilling !! ALDRI vært vinter kjørt så tilnærmet null rust!! noen få riper er det i lakken men dette er ikke noe folk kikker på! Motoren er sprita opp litt så si det 205 hk , lurte på om du var intresert i et bytte med mellom legg fra din side! grunnen til dette er at jeg har mistet lappen og dama har snart lappen og vil ikke se caben (baby'en) min gå fra en VELDIG fin bil til en forslått postkasse! tenkte meg rundt + / - 55k
handsome Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Hvor står denne? Sent from my Desire HD using Tapatalk
tommyf Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 Hei jeg har en 320/328 cab men store 19' felger og M3 3.0 girkasse samt 3.2 L bakstilling !! ALDRI vært vinter kjørt så tilnærmet null rust!! noen få riper er det i lakken men dette er ikke noe folk kikker på! Motoren er sprita opp litt så si det 205 hk , lurte på om du var intresert i et bytte med mellom legg fra din side! grunnen til dette er at jeg har mistet lappen og dama har snart lappen og vil ikke se caben (baby'en) min gå fra en VELDIG fin bil til en forslått postkasse! tenkte meg rundt + / - 55k Desverre, ikke noe for meg.
tommyf Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 Hvor står denne? Sent from my Desire HD using Tapatalk Hei, bor i Siljan 10 min fra Skien eller 1 time sørover fra Drammen
handsome Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Noe feil med bilen? Sent from my Desire HD using Tapatalk
tommyf Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 Noe feil med bilen? Sent from my Desire HD using Tapatalk Det er ikke noe feil med den. Starter alltid, bruker ikke noe vann eller olje. Bare kjøre
tommyf Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 Kan denne hentes i morra ? Hei Julian Holder den selvfølglig av som avtalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå