325ti Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Finnes det få av desse bilene lenger? Kunne tenkte meg en sånn og bygge noe på, men er lite på markedet som frister. er det virkelig så lite av desse bilene for salg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 ser titt og stadig noen til salgs på finn.no men var lite for salg nå skal være enig der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Kom over denne her om dagen og den ser strøken ut! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31391240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skm Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Hei har en 318ti dasc til salgs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Det jeg ser etter er vell egentlig et bra chassi. motor og drivlinje blir nok byttet uansett. Er det sli med compact'en som med Z3? går det på e30 bakstilling på denne også? Eller har den samme bakstilling som e36 sedan osv..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skm Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Samme som z3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyf Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Finnes det få av desse bilene lenger? Kunne tenkte meg en sånn og bygge noe på, men er lite på markedet som frister. er det virkelig så lite av desse bilene for salg ? Er solgt mange færre Compacter enn sedaner. Har denne, ikke noe prakteksemplar men billig og kult reg nr som gir lite skilt. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31264488 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå