Anders_w Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Skrevet Januar 1, 2012 Tror ikke jeg har servopumpe faktiskt.. Men skal sjekke så sier jeg ifra om jeg har:)
coen Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Tror ikke jeg har servopumpe faktiskt.. Men skal sjekke så sier jeg ifra om jeg har:) Topp
Anders_w Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Sjekka nå, å hadde ikke servopumpe desverre..;(
Anders_w Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Skrevet Januar 11, 2012 opp igjen har fortsatt mye motordeler;) Det som skal beholdes inntil videre er Toppen. alt annet er tilsalgs ett par ting som ligger å slenger er: -NY vannpumpe i eske (preface) -Startere og Dynamoer -Div LMM og ECU -Blokk i fin stand ( synlige honeriper fortsatt) -Getrag 240 (320i kasse) -Orginal veiv i bra stand -div elektronisk, ledningsnett etc -Pluggkabler, fordeler, rotor -Flere komplette innsug med dyser osv. -motorfeste braketter
Anders_w Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 tror jeg har ett preface å ett facelift med den sensoren på den ene kabelen.. må sjekke:)
Anders_w Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Skrevet Januar 31, 2012 beklager sent svar.. men har bare pluggkabler til preface med følere på kassa..
Anders_w Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Skrevet Februar 20, 2012 innsug, toppdeksel osv! Toppen vurderes solgt ved rett bud. men blir mest sannsynelig beholdt.
Anders_w Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Skrevet Februar 21, 2012 Blokka er b25 ja;) Ser helt ok ut:) kan selges med fin veiv for 1200,- Men må hentes:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå