francez Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Har endel stasj som bare tar opp plass i boden som jeg tenkte jeg skulle se om jeg ble kvitt: [*]benQ LCD-skjerm (21.5") Full HD (1080p), 5ms responstid. Kjøpt i februar i år å kostet 1890.- da. Selges for bud over 500+frakt [*]Veivhusventilasjon til e39, ubrukt og med slangene. Selges for bud over 400+frakt [*]Toppdekselpakning (komplett) til e39 523 M52 (2.5liter). Selges for bud over 300+frakt [*]PS3 med defekt Bluerayspiller. Denne er 30GB-utgaven (den første). Her vet jeg ikke hva jeg skal ta, bud ønskes! [*]Macbook Pro, uten lader. Denne har jeg hatt liggende ett års tid uten å bruke den da jeg passet en katt som klarte å spise over laderen og jeg gadd rettoglsett ikke å kjøpe ny. Koster 600.- for ny lader (original Apple). Ved interesse kan jeg ordne med utfyllende specs, men macen ligger nedpakket i en eller eske så gidder ikke plukke den fram med mindre noen viser interesse. Pris har jeg ikke bestemt meg for enda da dette er en "eldre" utgave av Pro, bud ønskes! [*]Har også en komplett gamer-pc som er 1.5 år gammel som kan selges hel, eller i deler. Også her vil jeg helst ha noen for for interesse før jeg plukker den fram. Kjørte det meste av spill, og kan nevne at skjermkortet var det villeste man fikk på denne tiden. 4GB RAM er hva jeg husker helt. HDD følger ikke med da den inneholder endel ting jeg helst vil ta vare på. Bud?
BimmerKing Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Mac'en kan være av intresse hvis jeg får specs og en prisantydning...
francez Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2011 BUMP, kan også byttes mot en fungerende PS3 (helst med Black Ops, he he)
BimmerKing Skrevet Oktober 29, 2011 Skrevet Oktober 29, 2011 Mac'en kan være av intresse hvis jeg får specs og en prisantydning...
francez Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2011 Beklager sene svar her, har fått uendelig med PM's så har ikke tenkt på å sjekke tråden... Mac'en er trukket for salg, desverre. Skulle koble i laderen og slette unna litt småting å plutselig slår det gnist i laderen og kontakten, restultatet ble gåen strømforsyning og sikkert hva verre er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå