JIMVP Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 finner bare noen få sikringer bak i høyresiden i bagasjerommet.. dette er da ikke alle?? sliter med at det bare er 1 bremslys som fungerer. det på høyresiden lyser men ikke i andre lykta og heller ikke i den i bakruta.... da må det jo være en sikring en plass som er gåen?
lasseln Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Resten sitter i "taket" i handskerommet. Tviler på at det er sikring som er gåen, da dette ville ført til at alle bremselysene sluttet å fungere. Regner med at du har sjekket, men jeg må bare få konstantert at du har prøvd å skifte pærer? Dersom det ikke er pærene sin skyld vil jeg annta ledningsbrudd.
JIMVP Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2011 Resten sitter i "taket" i handskerommet.Tviler på at det er sikring som er gåen, da dette ville ført til at alle bremselysene sluttet å fungere. Regner med at du har sjekket, men jeg må bare få konstantert at du har prøvd å skifte pærer? Dersom det ikke er pærene sin skyld vil jeg annta ledningsbrudd. takk! var visst ikke noe sikring som var gåen hehe! ja pæra i ruta er hel, er diodebaklykter er vell ledningsbrudd da
JIMVP Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2011 Eller evt dårlig jording? jording på??? baklykta? da skulle lyset i bakruta fungert. eller hva?
lasseln Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 jording på??? baklykta? da skulle lyset i bakruta fungert. eller hva? Mulig at bremselyset i ruta bare er seriekoblet ut ifra det ene baklyset, og dermed vil ikke bremselyset i ruta lyse ved dårlig jord på baklyset. Kun en teori, ingen fakta bak dette.
JIMVP Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2011 jording på??? baklykta? da skulle lyset i bakruta fungert. eller hva? Mulig at bremselyset i ruta bare er seriekoblet ut ifra det ene baklyset, og dermed vil ikke bremselyset i ruta lyse ved dårlig jord på baklyset. Kun en teori, ingen fakta bak dette. ja sånn ja mulig mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå