Hylland Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Heisann. Har ein E46 med orginale xenon i nærlys. Har eit problem - lysene blinker når eg bruker de. Dersom eg bruker de i forbindelse med tåkelys, så blinker de enda meir? Er det rele på denne bilen, eller er det ein "lysmodul"? Nokon ideer?
todleif Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Du har ikkje lov å bruke tåkelys og nærlys samtidigt. Er mange tråder om problemet ditt. Du kan bytte pærer, men er ikkje alltid det som er problemet. Kan være tenner eller ballast. Dette er dyre deler, so det er fleire som bytter til uoriginal ballast. (med tenner innebygd)
vidar73 Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 jeg hadde samme problem på min e46...byttet lysmodulen og alt var ok...er rimelig dyr original.ca 4000,- Men prøv en fra huggeren.så får du penga igjen hvis problemet ikke blir løst:-)
Hylland Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2011 Er vel seperate ballaster på denne bilen, å når det da blinker likt på begge sider, så kan det vel ikkje være det... Trur kanskje det er lysmodulen. kor ligger den? Passasjerside under dashbord?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå