chrottes Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Jeg ble her i forrige stoppe av biltilsynet å jeg manglet godkjennings papirer på senkesettet, er d noe jeg kan få tak iav forhandler ? For d er vel mulig å godkjenne ett justerbart senkesett? Åssen får jeg jeg skaffet meg godkjenningspapirer? Håper på no svar innen mnd for da må jeg godkjenne dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Hvilke merke har du? Er jo bare å ta kontakt med de som selger settet å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrottes Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 V maxx bak å foran husker jeg ikke merket på, men da er d da altså bare p ringe dem som selger dette for å få papiret på dette så d blir godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Det sa jeg ikke, men du kan høre med de. Er på ingen måte sikkert de gir deg papirene, men er vert et forsøk. Det å få det godkjent med 2 forskjellige merker forran og bak vil jeg tro blir et stort problem derimot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrottes Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Da får jeg sjekke litt ut med merker å sånn, å ringe å høre om jeg kan få papirer på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Du får nok et problem med godkjenning av et merke foran, og et annet merke bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå