Stephan.s Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Har en problemstillig jeg ikke veit hvordan jeg skal løse. Gjelder ruteplanlegging med flere faktorer. Ta en tenkt situasjon; Jeg skal fra A til H.Jeg skal innom B C D E F og G. På B skal jeg være i 15 min, så kjøre vidre til C hvor jeg skal være 30 min. Så D hvor jeg skal være i 20 min osv. Egentlig ikke så avansert, men lurer på om det finnes noen systemer eller programmer som kan gjøre et slikt regnestykke? Altså regne ut total tid, km og hvilken rute som er raskest. For la oss si at jeg må snu om på E og F, slik at jeg må til F før E. Eller evt. også legge til H. For så igjen regne ut raskeste rute og total tid. Helst også mulighet til å se det på ett 2d kart. Jeg vil tro noe slikt finnes, men jeg klarer ikke å finne noe. Google maps funker ikke. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Kan jo se om www.viamichelin.com klarer det.. Tviler, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 er det ikke bare å legge inn alle adressene i google. så ser du tiden det vil ta å kjøre og plusser så på tiden du vil bruke på hvert sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 er det ikke bare å legge inn alle adressene i google. så ser du tiden det vil ta å kjøre og plusser så på tiden du vil bruke på hvert sted Riktig, akkurat slik jeg gjorde. Funker knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 det hadde jeg også gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Her er et utkast fra min reiserute om noen år Lag en slik rute med de forskjellige stoppestedene på google maps. Så er det bare å bruke enkel matematikk derifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 heftig rute det der ja. tatt noen turer rundt i europa ja, men å kjøre bmwen til Romania er jeg ikke helt sikker på. Men godt mulig det er sikkert og greit der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Har du ikke hørt om Transfagarsan passet? Sies å være verdens beste kjørevei omdekket av fantastisk natur! Så muligens litt ambisiøst, men gjennomførbart? Yup Er ikke lange strekka fra Stelviopasset heller, knappe 9 timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå