mudbug Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Hei! Har noe skiftet denne nr.2 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /11193.gif Det var lett å skifte på førersiden, men jeg fikk ikke til på passasjesiden. Må jeg demontere eksosdeksel for å skifte denne???? Takk for rådet.
bcrazy Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Det er litt kronglete, men mener å huske at jeg fikk det til ved bare å løsne dekselet litt.
mudbug Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2011 Det er litt kronglete, men mener å huske at jeg fikk det til ved bare å løsne dekselet litt. Er det 2 mutter på den??? ellers kun 1 mutteren
bjalle Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 sitter med 2 muttere ja,deksel bør løsnes så du kommer til.Bruk med fordel ett par garasje jekker under der så ting ikke står i spenn.
mudbug Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2011 Nå er jeg ferdig. Det tok 1 1/2 TIMER for den j****** gummien.
mbruer Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Det er stabstag foringer forran dette? Må bytte mine også.. Kjøpte du poly eller vanlig?
mudbug Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2011 Det er stabstag foringer forran dette? Må bytte mine også.. Kjøpte du poly eller vanlig? Nei! Jeg byttet nr.6 og nr.2. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /11193.gif
mbruer Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Eh...?Dette er jo bilde av et stabstag og nr 2 er stabstag foring, nr 6 er lenke arm.. Men da fikk jeg svaret mitt:)
mudbug Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2011 Eh...?Dette er jo bilde av et stabstag og nr 2 er , nr 6 er lenke arm.. Men da fikk jeg svaret mitt:) stabstag foring på passasjesiden tok litt tid, veldig lett på føresiden.
mudbug Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2011 Bruk med fordel ett par garasje jekker under der så ting ikke står i spenn. Tips : Jeg brukte denne typen rampen for å skifte lenkearm og stagstab foring. Jeg trengte ikke noe ekstra garasjejekker. Lenkearm og stagstab er veldig løs, ikke i spenn. Jeg brukte sammen når jeg skifte motoroljen . Denne er ikke min bil, henter fra internett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå