Oyvindrr Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Hallai! lufter bilen min for salg Er en E34 1991 modell med m50b20. Bilen har MYE nytt og er nettopp Eu godkjent. Gjenstår noe små plukk som skal fikses før salg, men hvis kjøper ikke bryr seg så er det selvfølgelig ikke noe problem. Det som gjenstår er: Godkjenning av motorbytte fra 12v til 24v. Godkjenning av senkesett. trenger ny hattehylle høytaler deksel HF. Bilen ble eu-godkjent i sommer så den er godkjent i 2 år til. Det som er nytt: Motor Motorfester (alle 4. Motor og girkassefester) Elektrisk kjølevifte med termostat Flett nytt varmeregister Senkesett på alle 4 med nye støtdempertopper foran. Eksosanlegg helt fra frontrør. 2.5 toms med 4.5 dieselstuss. lakkert hele veien for å hindre rust. Feit lyd. Hovedbremsesylinder Bremser hele veien rundt. inkludert håndbrekk Alt av bremserør til kobberrør Alle bærearmene foran Traversforinger bak til powerflex To endeledd foran Mellomakslingslager Hardykobling Ny olje på diff og girkasse Ny forsterker og 12" subb. Så stero er av typen helt grei. (mangler en høytaler høyre foran pga høytaler dekselet) Sikkert mer jeg har glemt her i kampens hete. Flett nye 17"toms felger. Dekk av typen ok. Piggfrie Vinterdekk står på bilen nå. Piggdekk kan medfølge uten felg. Bilen er hel og grei å se på. Interiøret er av typen ok. Fin i lakken for alderen! pris: Hvis jeg skal bytte hattehylle, høytaler deksel og godkjenne hos biltilsynet 30 tusen. som den står nå 25 tusen. Dette er en bil som er vittig å kjøre, bra drag i og utrolig mye nytt på. Derfor prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Ønsker å se bilder av bilen... Selv om jeg har sett den i sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyvindrr Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 helt lik som den var i sommer, bare fått i noen høytalere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå