Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg endelig fått ettermonteringssett til grøftelys til E36en. Jeg kjøpte ettermonteringssettet i fra koed. Noen som har koblingskjema, nettside, eller lignende som viser hvordan noe slikt skal monterest?

Skrevet

Regner med det er plug and play så lenge du har kjøpt et ettermonteringsett?

Det er vel poenget med et slikt sett.

Pæretype ser du på sokkelen til lykta.

Hvis ikke kan du legge opp rele og ledninger selv.

Bare følg tegningen. (får ikke lastet opp tagningen for øyeblikket :( )

Skrevet

Takk for svar!

Jeg har kjøpt ettermonteringsett så det er bare å finne ut hvor alle ledningene skal festest, men ingen tegning fulgte med :/ Jeg har grunnleggende kunnskaper om kobling, men har ikke jort så mye på bil så hadde vert til god hjelp med en tegning.

Skrevet

jeg ettermonterte med det ettermonteringsettet ifra koed, pm om du lurer på noe, tenker og lage DIY men har ikek tid enda.. kan hjelpe deg om det er ettermonteringsett ifra koed du kjøpte..:) få mail adr, så skal e sende deg pdf filen etter skolen..

Skrevet
jeg ettermonterte med det ettermonteringsettet ifra koed, pm om du lurer på noe, tenker og lage DIY men har ikek tid enda.. kan hjelpe deg om det er ettermonteringsett ifra koed du kjøpte..:) få mail adr, så skal e sende deg pdf filen etter skolen..

Kjemegreier!

Du kan sende til hallvard100@hotmail.com. Har ikke startet å montere enda, men ska se hva jeg kan få til og så spør jeg om jeg sitter helt fast ;)

Skrevet

Kjemegreier!

Du kan sende til hallvard100@hotmail.com. Har ikke startet å montere enda, men ska se hva jeg kan få til og så spør jeg om jeg sitter helt fast ;)

dahar jeg sendt mail, blei litt seint, men bedre seint enn aldri:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...