Erebus Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Noen som har et lager eller garasje de vil leie ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Østlandet er jo for såvidt ganske stort, litt mere spesifikt hadde nok vært lurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Jeg er fleksibel mht. lokasjon, derfor jeg skriver østlandet. en halvtime fra eller til spiller i det store og det hele liten rolle, da den skal stå der hele vinteren. Men jeg holder til i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 bump. Noen som vet om noen steder som er tørre og fine, med bra lufting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 hmm... leie av Europark? Koster vel 1200-1400kr i mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Så mye gidder jeg ikke betale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå