Kekkonen Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Selger ett sett med hvite LED til angel eyes lamper. Disse gir et ekstremt hvitt lys og xenon look på ringene... Passer til E39/E53/E63/E64/E65/E66 Settet er ubrukt i orginal eske. Pris: 400,- + frakt. Kan evnt. hentes på Jessheim:)
hennlid Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Hei. Er interessert i desse lampene. Send meg PM ang. sending om du har dem ennå.
dud3s0n Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Selger ett sett med hvite LED til angel eyes lamper.Disse gir et ekstremt hvitt lys og xenon look på ringene... Passer til E39/E53/E63/E64/E65/E66 Settet er ubrukt i orginal eske. Pris: 400,- + frakt. Kan evnt. hentes på Jessheim:) bare og montere disse ? eller må du ha noen motstand eller noe ? kjøpte noen led-pærer til min e39. det funket ikke.
Kekkonen Skrevet November 16, 2011 Forfatter Skrevet November 16, 2011 Selger ett sett med hvite LED til angel eyes lamper.Disse gir et ekstremt hvitt lys og xenon look på ringene... Passer til E39/E53/E63/E64/E65/E66 Settet er ubrukt i orginal eske. Pris: 400,- + frakt. Kan evnt. hentes på Jessheim:) bare og montere disse ? eller må du ha noen motstand eller noe ? kjøpte noen led-pærer til min e39. det funket ikke. Disse skal være "plug & play" ....bare å montere til bilens parklys kontakt og så skal de lyse
Kekkonen Skrevet November 16, 2011 Forfatter Skrevet November 16, 2011 Hei. Er interessert i desse lampene. Send meg PM ang. sending om du har dem ennå. PM sendt Hadde helt glemt denne tråden så har ikke sjekka den på en stund ...derfor noe sent svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå