ThomasTB Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Legg ut bilder av "vinterbilen", den har rullet ca 440 000km og lakken er veldig slitt, Gletscherblau 280 Noen som kan påta seg karosseriarbeid sparkel av bulker/ripte, rust under dører+++ og lakk i Bergensområdet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Så grei ut den der Samme farge som min E36 og! Sjelden farge faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Må nesten følge med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasTB Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Så grei ut den der Samme farge som min E36 og! Sjelden farge faktisk Liker farge jeg, det er ikke mange som har det. Bilder ser grei ut men ikke i virkelighet ellers er strøken i natt, hehe Endre: Senkesett støtdempere i framme med org fjærer og stasjonsvogns fjærer i bak. Veldig stive men 45mm til framme er på vei, så blir det litt myke og nærmer hjulbuene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 hvilke planer har du for bilen? kanskje du kan lage en liste i første post der du forteller om planer og oppdaterer etterhvert som du har fått gjort ting? Det blir oversiktelig og fint da:) Mvh Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå