Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag da jeg var ferdig på jobb skulle jeg låse opp bilen (en 520dat E61) med knappen på nøkkelen, men helt dødt.

Jeg fikk låst den opp manuelt, starta og kjørt hjem. Men da jeg kom hjem fikk jeg heller ikke låst med knappen.

Jeg hentet reservenøkkelen og prøvde med den, like dødt. Noen som vet hva dette kan være??

Skrevet
En kompis av meg hadde samme problem på sin E91. Der var det en sikring som måtte byttes. Kan være det samme hos deg og.

Ok, takker for svar. Alt hadde nullstilt seg i bilen også. Vet du om det skjedde for han?

Skrevet
Ok, takker for svar. Alt hadde nullstilt seg i bilen også. Vet du om det skjedde for han?

Det vet jeg ikke. Husker bare at han byttet sikringen og etterpå funket det knall. Kan ikke huske at han nevnte noe om at alt var nullstilt i hvertfall.

• 1 month later...
Skrevet

Hei, Jeg har samme problem. Søndag ville plutselig ikke bilen la seg låse opp med fjernkontroll. Prøvde reservenøkkel, men virket heller ikke. Etter noen nye forsøk senere på kvelden virket det plutselig igjen og mandag virket det greit. Idag virket det plutselig ikke lenger. Ikke lett med slike periodiske feil. Forslag? (E61 08-modell)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...