Tage-E Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 1993 mod 525tds touring selges hel eller i deler, kan også byttes i annen arbeidsbil, eu ok til april 2013, det er som er at bilen gikk så ble det lekkasje i dieselpumpa, da ble den forsøkt byttet i en brukt men startet ikke igjen. vet ikke om den dieselpumpa jeg fikk var defekt eller om det bare er jeg som har gjort noe feil, sikkert en enkel sak for den som kan det. værtfall god bil som går i over 1 år til før eu. Er noe rust på bilen med ellers god stand. fin innvendig med skinn og aut. Fikk ikke opp bilder så kan sendes på mail. mvh Tage espelien pm eller tlf 99319152 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnhoe27 Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riberto Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 pris ? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tage-E Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2011 gi bud, kan garantere det er pumpa så ellers god bil. så håper kanskje rundt + - 10 000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffifn@gmail.com Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 innteresert i van ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tage-E Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 dårlig interesse i van dessverre, annet bud/bytte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stove78 Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 hei kan du sende bilder på mail??? steinove.salvesen@elixia.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tage-E Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 bilder sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tage-E Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 prøver igjen, men nå er dieselpumpa overhalt og montert/justert av verksted, men nå tror jeg toppakningen er gåen. selges derfor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erived03 Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tage-E Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 bildene er for store til å legges ut her står det, så send pm med mail kan jeg sende over. : P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå