JulianS Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Har en e36 iS motor med e30 innsug, grenrør i stål, defekt garret t25 turbo, vag coiler med forlengere, bra turbochip, 440cc dyser, justerbar btr, oppstrammet lmm, intercooler med rør, større radiator, helix trykkplate, rustfritt eksosanlegg og alt annet som trengs for at det skal fungere. Har hatt opp motoren i vinter og skiftet endel pakninger og gått over lagre osv.. Sveiset også om grenrøret og forsterket det noe, dette er ikke pent men fungerer og skal holde hvis det blir montert en turbostøtte. Har et rustritt grenrør som er nesten ferdig, med t3 flens. Så med dette grenrøret og en t3 turbo fra f.eks kimmit sport med v-båndsflens, så er du oppe å går. Komplett eksosanlegg i rustfritt med katalysator fra e39 v8. 3" downpipe og 2.5" resten, rimelig stillegående med kat. Husker ikke om jeg skiftet til arp topplokksbolter, men har to sett. Har en bunndel som har gått 6000km etter skikkelig overhaling, uten stempler. Har fire vektede neddreide stempler med stempelringer som har gått under 100 mil. Har ladet 1.6 bar med disse stemplene, det fungerer knallbra! Her er det komplett motor, motorstyring, eksos, clutch, intercooler og ALT en trenger, bortsett fra turbo (enten t25-gt28 fra f.eks 200sx eller t3 med v-båndsflens) sett det i en e30 å kjør! Kan også monteres i e36, har de delene som trengs. Den originale toppakningen med org komp holder til ca 1-1.3 bar, lader du 1 bar med de neddreide stemplene så har du 250(?) hk holdbart... Jeg makset turboen på 1.6 bar... Kom med bud, hellst på pm. Diskuter gjerne her men jeg vil ikke ha masse tull om at m20 er bedre osv! Kan selvfølgelig hjelpe til med eller gjøre "ombyggingen" for den som evt måtte ønske det. Jeg vurderer å selge fordi jeg føler jeg ikke har tid å vil heller ha en original motor å slippe å bekymre meg for dårlige bremser osv.
JulianS Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2011 www.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&g ... Tgj12C2vpk Dette er med neddreide stempler og 1 bar...
JulianS Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2011 Var den ikke riktig den andre ? Bruker iphone jeg takk!
JulianS Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2011 Kan også byttes i eller ta e36 deler som delbetaling. Er ute etter s50 til compacten
JulianS Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Trur ikke det gitt;) har sagt 20.000 til alle som har sendt pm, syns folk det er for dyrt?
JulianS Skrevet November 10, 2011 Forfatter Skrevet November 10, 2011 Hallo? Kan sette sammen motor med lav komp...
JulianS Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 Dette kan selges sammen med bilen og gromt grenrör og turbo + datasprut VELDIG BILLIG!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå