crustyisme Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Har en E30 325 89 mod, selve clutchen og trykkplaten er ny, når eg trykk in pedalen, må eg av og til hjelpe til for å dra den ut, spesielt om eg kjører hardt med den. Når den henger seg da, har den fri vandring, derav ingen clutch effekt. Noen her som kjenner seg igjen?
fdl Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Kanskje det er noe luft i systemet. Prøv å lufte clutchen godt
crustyisme Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2011 ja har prøvd dette og, fylt på veske har eg og, men det lekker ikke heller så forstår ikke hva som kan være problemet?
Aroid Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Defekt master sylinder eller slave. Vist du setter på en selvgripetang over slangen til slavesylinderen så prøver du å få fram feilen igjen. OPS kan ikke kjør. Vist du får fram feilen eller pedalen siger under press med selvgripetangen over slangen så har du en defekt mastersylinder. Vist du ikke får fram feilen så har du en defekt slavesylinder.
crustyisme Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2011 Skal få sjekket ut dette =) takker
dfbmw Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 Hei. Kjenner igjen symptomene som er nevnt over, fant du feilen? Slave?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå