Gå til innhold

Overflate rust i gulvet på e30. What to do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kommet smålig rust på gulvet i e30en og da lurer jeg må hva jeg bør gjøre for at ikke dette skal utvikle seg og bli værre? tenker da å slipe ned og lakke opp igjen med sprayboks siden det ikke er synlig.

Forslag til hva jeg kan bruke?

Bilder av bilen og noen bilder av rusta jeg snakker om her:

viewtopic.php?f=11&t=206929

Skrevet
Overflaterust???

Jepp! =) var noe sånt jeg mente

Ser ut som store hull spør du meg da...?

Hehe. Alt det er jo tatt. Er kun i gulvet inni bilen og i reservehjulsbrønnen det er overflaterust :)

Skrevet
Slip ned der det er overflaterust, vask med silikonfjerner eller tynner og ha på epoxy, og litt lakk på toppen. Ingen bedre måte å gjøre det på :)

Supert! Takk skal du ha :)

Skrevet

Gå for epoxy ja, alt det der billige bensinstasjon greiene er ikke noe bra.

Jeg hadde to komponent expoxy på spray boks inni hele min sisst vinter, du finner bilder i prosjekt tråden min.

Kosta jo nesten 400 spenn pr boks (500ml) med den epoxy greia, men det funker :)

Skrevet
Slip ned der det er overflaterust, vask med silikonfjerner eller tynner og ha på epoxy, og litt lakk på toppen. Ingen bedre måte å gjøre det på :)

Enig. Få vekk mest mulig rust. Får du vekk alt, så kjør på med en 2k epoxy, og hvis noe er igjen, sp ville jeg brukt brunox, da dette er en ruststopper. Mal over med feks quicklakk eller noe. Husk å vaske rent med silikonfjerner:)

Skrevet
Gå for epoxy ja, alt det der billige bensinstasjon greiene er ikke noe bra.

Jeg hadde to komponent expoxy på spray boks inni hele min sisst vinter, du finner bilder i prosjekt tråden min.

Kosta jo nesten 400 spenn pr boks (500ml) med den epoxy greia, men det funker :)

Hvor er det man kjøper detta hen'a? regner med at biltema ikke funker.. Men bilxtra burde jo ha noe?

Men tråden din er jo på 200 sider ellno så å gå igjennom den gidder jeg ikke xP men gikk du over hele gulvet med det?

Digger m3en din btw! tror jeg leste gatebil repotasjon sikkert 30 ganger!

Skrevet

Er ikke så kjent med hvilke butikker det er i lillestrøm.

Men lakk "grossister" er gjerne et bra sted..

Evt. Mekonomen kanskje ? Ihvertfall her i bergen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...