Gå til innhold

m50b20 motor- motorkode: 206s1 med single vanos

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en komplett motor (med ledningsnett og hjerne) stående i Kristiansand. Fra '93 e34 520i.

Skrevet

Hvis du har en '92 vanosmotor har du siemens ledningsnett og hjerne. Dvs samme som meg. Lik motor, ledningsnett og hjerne = plug and play :) Den er gått i underkant av 250k.

Skrevet

Ah. Du får komme med et interessant bud så skal jeg sjekke muligheter for å frakte den litt så vei iallfall :) Rimelig tung å flytte fra bil til bil da...

Skrevet

3000 hvis jeg henter den i Kristiansand!? Men hvis det er noe galt med motoren, så henter du den og jeg får penger igjen? (koster jo endel i drivstoff å kjøre). Ihvertfall ha noe skriftlig så jeg ikke kjøper noe som ikke virker...

Skrevet

Det er greit. Jeg kan garantere for at det ikke er noe galt med motoren. Kan godt skrive noen ord når du er her. Så lenge du er nøye med slanger og kontakter skal den starte på første forsøk :)

Vil anbefale å få ny toppdekselpakning og evt flytte over servopumpa fra en annen motor. Toppdekselpakninga tar 30 min å skifte. Den er ny, men ikke like god som en original. Du kan godt ta med en så kan vi skifte den her... Servopumpa piper 3sek ved oppstart pga et lager, men fungerer helt fint ellers.

Skrevet

Du skal få den for 3k ja. Du må gjerne hente den til helga ja. Kommer en for å hente ei girkasse også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...