tordah Skrevet Oktober 29, 2011 Skrevet Oktober 29, 2011 man kan bruke orginale mener jeg, men like greit å kjøpe nye, så slipper du å demontere de gamle fjærbeina
JIMVP Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2011 man kan bruke orginale mener jeg, men like greit å kjøpe nye, så slipper du å demontere de gamle fjærbeina jepp var planen det
Kai-P. Skrevet Oktober 29, 2011 Skrevet Oktober 29, 2011 For å slippe og demontere det gamle fjærbeinet trengs det nok noe mer - sånt som fjærskåler, fjærputer og støvkapper til støtdemperne, samt diverse skiver og muttere. Se her. Anbefaler også på det sterkeste å bytte støttestagene når du først er i gang.
JIMVP Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2011 For å slippe og demontere det gamle fjærbeinet trengs det nok noe mer - sånt som fjærskåler, fjærputer og støvkapper til støtdemperne, samt diverse skiver og muttere. Se her.Anbefaler også på det sterkeste å bytte støttestagene når du først er i gang. er coilovers av samme merke på nå. Måtte ha nye fremme grunnet lekasje. Var ikke fjærer på ny demperne så jeg må sundt med alt uansett:) va er støttestag da?
Kai-P. Skrevet Oktober 29, 2011 Skrevet Oktober 29, 2011 Da skjønner jeg. Trodde du skulle montere nytt senkesett. Del nr. 6 på dette bildet er støttestag.
JIMVP Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2011 Da skjønner jeg. Trodde du skulle montere nytt senkesett.Del nr. 6 på dette bildet er støttestag. ja beklager det litt dårlig info bra bynelsen av takker så meget for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå