Gå til innhold

VS: '91 BMW 325i prosjekt Bergen. Beholdes! Tråd kan slettes

Glenn H
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Lufter prosjektet mitt for salg. Er en '91 325i sedan gått ca 160000km ifølge speedometeret. Var meningen

å bygge den som banebil men har mistet gnisten fullstendig. Selges om jeg får et fornuftig bud på den.

Bilen mangler tepper og er delvis ribbet innvendig. Har satt i noen stoffstoler fra en 316 for å ha noe å

sitte i. Skiltene er levert inn til trafikkstasjonen grunnet årsavgift og PKK. Panser, front og bakluke er fra en

316 som jeg hugget tidligere. Altså en litt mørkere gråfarge på disse. Frontruten har sprukket, men har en

liggende som følger med. Har også fire dører som følger med. Rust i kanaler. Er noe feil med det elektriske til lyktene bak. 18" e46 M3 replika felger som trenger litt stell. Det ene felgen er skadet og dekket er ødelagt.

Bygget denne om fra automatgir til manuellgir med en ZF-girkasse fra 328. Denne fungerer utmerket. Motoren starter lett men går litt ujevnt på tomgang. Synes bilen går godt.

Selges om det kommer et fornuftig bud på den.

Litt gammelt bilde. Ser slik ut, bare fronten også har samme farge som panser. Blinkerne fremme er nå orange. Tar noen nye bilder så fort jeg får mulighet.

DSC00022-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...