Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte bare å lage en liten tråd med litt ros istedenfor ris.

har handlet en del av schmiedmann i det siste og må si jeg er meget fornøyd kjempeservice og knallbra priser! av min erfaring må jeg si de overgår feks gs med høye kneløft både på service og pris.

anbefales!!!

Skrevet

Enig. Gratulerer med plass på OMS Stian. Så bilen din hos BMWCCN, så Schmiedmann hadde stilt med litt biler, pratet litt med gutta der også. Kjenner jo disse godt :) Sa jeg så det var din bil, og må gratulere deg med bra gjennomført lakk nå! :D Fristet med slik selv. Blitt feit nå den bilen din :D

Forøvrig veldig godt fornøyd med Schmiedmann. Bare å bestille deler og hente når det passer eller få de sendt hjem :)

Skrevet

har handlet en del av schmiedmann i det siste og må si jeg er meget fornøyd kjempeservice og knallbra priser! av min erfaring må jeg si de overgår feks gs med høye kneløft både på service og pris.

anbefales!!!

Hjelper jo så lite når dem ikke svarer på mail, og i 2011 skal man svare på mail!

Skrevet

det tror jeg er en glipp som kan skje for alle egentlig hadde selv en felg som lakken flasset av på som jeg hadde kjøpt hos gs sendte mail med bilder og alt til tre forskjellige personer hos gs sendte denne samme mailen et par ganger til hver av de fikk ikke svar jeg heller!

• 4 weeks later...
Skrevet

anbefales!!!

Hjelper jo så lite når dem ikke svarer på mail, og i 2011 skal man svare på mail!

Skummelt å plukke opp tlf å ringe..

Epost er på siste pri hos oss og,

1 er kunde i butikk,

2 er kunde på tlf

3 er kunde på mail.

4 er kunde på mail som maser!!

Skrevet

Kjøpte senkesett der, fikk feil.

Sendte tilbake, fortalte at det var feil.

Gikk 2uker, fikk nytt. Ringte og fortalte at jeg ikke skulle ha det,for jeg hadde kjøpt noe annet.

Siden har jeg ikke sett senkesett eller pengene mine. (Morgan på GS sendte med express så jeg hadde et nytt dagen etter)

Juhu for schmiedmann

Skrevet

anbefales!!!

Skummelt å plukke opp tlf å ringe..

Epost er på siste pri hos oss og,

1 er kunde i butikk,

2 er kunde på tlf

3 er kunde på mail.

4 er kunde på mail som maser!!

Har ingenting med at det er skummelt å ringe(ett idiotisk argument å komme med), er på alle måter praktisk å bruke mail, har med at den kan sendes når det passer meg OG kan svares på av motparten når det passer dem, forutsetter jo selfølgelig at firmaet er så seriøst at det svarer på den.I tilegg så har man historikk på hva som er sagt for ettertiden

Skrevet

Tror det er veldig individuelt, alt fra hva man selv har opplevd.

Jeg selv, hater BSbildeler over alt annet, mens jeg har noen kamerater som er kjempe fornøyd med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...