Lasse83 Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Hei! Jeg har kun lyd i høyttalerne på venstresiden i min -01 E39. Regner med det er forsterkeren som er synderen her, er det noe mulighet til å sette inn en hvilken som helst annen forsterker til å kjøre lyden ut til høyttalerne, og la bm54 uniten stå ta seg av de andre funksjonene, eller er jeg låst til originalt? Og må jeg finne en bm54 til bil som har samme oppsettet som min (tlf, 16:9, navi tv tuner), eller er en bm54 en bm54? Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse83 Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Ingen som har noen tips eller vet noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelp Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Jeg har samme problemet, -00 E39. Har ikke begynt å sett på det enda da jeg vurderer å oppgradere litt. Men ønsker også tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå