sindrebert Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 Helt okay pc oppsett selges til fordel for overgang til intel. Utstyret er 1,5 til 2 år gammelt og ikke utbrukt/tulla med. -Hovedkort: ASUS M2N SLI Deluxe AM2 -RAM: Crucial 4GB -Skjermkort Gainward 8600GTS -Samsung SP2014n 200GB 7200rpm PATA Bilder kan sendes på email. 1200kr / Bud Sindre
francez Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Max RAMslots på hovedkortet? Ikke gira i bytte av noe anna jall? Har lyst på stasjonær for å se om jeg i det hele tatt gidder å spille World of Warcraft igjen nå som vintern kommer og jeg ikke har vinterbil, men dårlig med råd for tiden
sindrebert Skrevet November 2, 2011 Forfatter Skrevet November 2, 2011 Max RAMslots på hovedkortet? Ikke gira i bytte av noe anna jall? Har lyst på stasjonær for å se om jeg i det hele tatt gidder å spille World of Warcraft igjen nå som vintern kommer og jeg ikke har vinterbil, men dårlig med råd for tiden 8GB DDR2 støtte Hehe hva jall har du da ?
Melkvik Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Komplett pakke dette for å oppgradere stasjonær pcn sin?
sindrebert Skrevet November 14, 2011 Forfatter Skrevet November 14, 2011 Komplett pakke dette for å oppgradere stasjonær pcn sin? ja, eneste som mangler er kabinett og strømforsyning
sindrebert Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 Gav det bort til søstra mi i bursdag så er nok ikke aktuellt lengere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå