johntp Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Hei hei Vil denne fungere på en (E91) 2006 dat ? BMW Snap-in Media Cradle Adapter Apple iPhone 4 Og i tilfelle, hvem selger den her hjemme, evt i utlandet..? Jeg har kun den enkle adapteren, som da gir strøm og bluetooth telefon. Ønsket er å kunne spille av mp3 filer fra mobilen uten å gå via aux inngangen. På forhånd takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Se på acb.no Har det meste av slike adaptere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johntp Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Takk for svar.... Men fant desverre ikke det aktuelle adapteret på den siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanpaul Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Hei, Jeg har en sånn adapter (snapinadapter for Iphone 4 med music) men får den ikke til å funke på min bil, kanskje den funker hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå