_mrB_ Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Hei, har en e36 320 delebil som jeg skal selge. Husker ikke årsmod. i farta. Bilen mangler frontrute, har en sprukket en som kun er teipet inn, og stygge/dårlige seter, og dårlig radiator, som jeg vet. Selges hel eller i deler. Bud, eller bytte i noen kule felger til e36. Helst kantfelger etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Hvor mye skal du har for M3 fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 pris ? hvor holder du til ?? kan du svare på pm evt kunne du funnet ut årsmodel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Hvordan er bilen for rust? Km stand? Når skal den inn på eu/når var den sist? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mrB_ Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Hvor mye skal du har for M3 fangeren? Den selges ikke, som det står i første post:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mrB_ Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Hvordan er bilen for rust? Km stand? Når skal den inn på eu/når var den sist? Vanskelige spørsmål igrun. overflate her og der. Vet ikke km. stand, og eu. etc. Kjøpt som delebil sist lørdag Men vil tro det er et bra prosjekt Kjørbar og god og kjøre. Kjørte en tur nå akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mrB_ Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Ingen bud? Bilen blir ikke plukket deler av likevell, som jeg har sakt til folk over PM. Så alt på bildet er med. unntatt blinklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mrB_ Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 Denne er helt kjørbar. Vil ikke tro det er store saken å få igjennom Eu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SvadZ Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 hvor står bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Hei, har en e36 320 delebil som jeg skal selge. Husker ikke årsmod. i farta.Bilen mangler frontrute, har en sprukket en som kun er teipet inn, og stygge/dårlige seter, og dårlig radiator, som jeg vet. Selges hel eller i deler. Bud, eller bytte i noen kule felger til e36. Helst kantfelger etc. kan dette være av interesse ?? nye dekk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mrB_ Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 hvor står bilen da? Eidsvåg, Møre og Romsdal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mrB_ Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Hei, har en e36 320 delebil som jeg skal selge. Husker ikke årsmod. i farta.Bilen mangler frontrute, har en sprukket en som kun er teipet inn, og stygge/dårlige seter, og dårlig radiator, som jeg vet. Selges hel eller i deler. Bud, eller bytte i noen kule felger til e36. Helst kantfelger etc. kan dette være av interesse ?? nye dekk!! Nei, desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå