Glennski Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 Fungerer greit, litt dårlig kontakt mellom frontdeksel og selve spilleren, men kan sikkert lett fikses. Slutter ikke å spille, er bare lyset i displayet som er litt til og fra. Gis bort, kom og hent!
spruddel Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Tar den gjerne Trenger ny spiller i E34'n, så da kan jeg prøve denne å høre hvor bra den spiller Er aux ikke sant? Kan hente den en gang jeg skal besøke Kenneth (Kny) eller om du ser han der nede, så kanskje han kan ta den med? Dere kjenner vel hverandre?
Glennski Skrevet November 25, 2011 Forfatter Skrevet November 25, 2011 Hvorvidt det er AUX på den vet jeg ikke egentlig. Er en linjeutgang bak, så regner med at det er denne. Brukte selv kun cd'en på denne Den ligger nå her, så bare send meg en PM når du er i nærheten, evt ring/sms 95733522
spruddel Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Den er grei Hold den av til meg da, så kan jeg ta det når jeg skal nedover Ok?
spruddel Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Takk Da er lyden i E34 reddet! Subwoofer har jeg liggende også!
Glennski Skrevet November 25, 2011 Forfatter Skrevet November 25, 2011 Høres bra ut Bra spiller dette, aldri vært noe problem. Eneste som nevnt er at frontdekselet er litt laust, men du kan sikkert fikse det på en snedig måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå