Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

///m-power91 er en råtten svindler/løgner ..kjøpte en 2.3 turbomaskin som skulle være komplett overhalt å startklar å med turbochip å turbosett sku ikke være kina..,,

det jeg fikk: var en 2.3 med kina turbo/grenrør drit,ikke overhalt bunndel som f eks veivlager osv .ikke turbochip ,manglet deksel til reg reim,regreim va brukt, ikke byttet vannpumpe heller,fikk heller ikke med lmm,å sprukket bunnpanne.og manglet skruer å bolter både her å der..og han viser ingen vilje til å gjøre opp for seg som den lille rotta han er!

her er info om han:

sånn nå er dere advart hvertfall!

Moderatoredit (S.Hafsmo): Deling av telefonnummer og facebookprofil er ikke nødvendig.

Skrevet

Hvorfor kjøpte du motoren når den manglet så mye deler? Det er jo også ditt ansvar og påse at alt er I beskrevet stand ;)

Sent from my Android using Tapatalk

Skrevet

som jeg har sagt tideligere så var rådelagera nye! det har jeg kvitering på! veivlagera sku også være nye, det fikk jeg beskjed om av han jeg kjøpte den av. jeg ga deg all info jeg fikk av han jeg kjøpte motoren av og sa om du lurte på noe sku du kontakte han. den bunnpanna var ikke sprekt! det vet jeg for jeg har prata med han jeg kjøpte motoren av, så vet ikke om du er en liten svindler jeg som kansje har klart og miste bunnpanna i bakken eller noe jeg? det med chippen vet jeg ikke, han som hadde den tideligere påstår fortsatt harnakka at den er chippa. deksel til regreima hadde jeg ikke, det sa jeg når du var hos meg, luft mm hadde jeg heller ikke å det sa du at ikke var noe problem. men det er jo klart at du kan ikke ringe og forlange at jeg skal kjøpe ny motor til deg? har sagt jeg skal fikse deg veivlager! dessuten var det nye stempell ringer ventiltetninger og ventilstyringer som jeg sa, så er ikke så ille som du skal ha det til, er bare de veivlagera som da tydeligvis ikke var nyere. men er klart man blir litt furt på en liten ting når man har blitt lurt 100ganger fordi man ikke har greie på det man driver med og bare byttter bort drit! sånn som det strøkene stylingsettet jeg fikk som var sprekt og det grenerøret du sa var til m20 som faen ikke passa en gang! så vet ikke hvem som er useriøs av oss her jeg? dessuten har det aldri vert snakk om noe vannpumpe, du har ikke spurt en gang..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...