Julianv Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 Hei! Har en E34 525i 12v, og jeg drev og kikket i vognkortet her om dagen, og så at hele seksjon 10 manglet. Alt info om motor osv er ikke ført opp. Betyr det at de faktisk ikke har info om hk og motorvolum til min bil? Isåfall, noen som vet hva konsekvenser av motorbytte blir vis de ikke har noe info likevel? Står kun BMW 5-serie mener jeg. Er orginal motor og alt. Begynte å leke litt på tanken med motorbytte til 8-er eller noe, vis de likevel ikke finner ut av hvilken motor som skal stå i Håper noen har noen vetige svar angående dette mvh Julian EDIT: Sjekket via mekonomen nå, og der det står "informasjon fra statens vegvesen" så mangler hele motor-feltet Men der det står "informasjon fra mekonomen" står det m20-b25.
joar_92 Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 ville nok ha ringt biltilsynet og spurt om hvilken motor som skal stå i bilen din, dersom du skal ha ditt på det tørre er det import bil? har sett etpar importbiler som mangelr info/feil info i vognkortet.
Julianv Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2011 Vet at det skal være m20b25 i den Er ikke importbil nei Må vel prøve å ta en telefon til de da og høre hva de har og si om saken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå