Chrsel7 Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Hei. Lurte på om dere hadde noen forslag til hvordan jeg kan få litt mer krutt ut av e36 318iA. Blitt godt vant til og godt lei av de 116 hestene som bor i denne bilen, så det hadde vært greit å oppgradert den litt, uten at det blir for mye peng.
todleif Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Er du ikkje interessert å bruke penger, so setter du eit turbomerke på bakluka. Skal du trimme ein bitteliten sugemotor, so koster det!!
Chrsel7 Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2011 Hehe! Kan vel ikke koste så mye å oppgradere den litt? Hjelper det å bytte filtre, innsug osv. ?
termin Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Denne motoren er absolutt ikke verdt å koste på noe. Kjøp deg større. Filter hjelper heller ikke. Jeg mener å huske at luftmengdemåleren uansett ikke klarte å lese inn større mengde luft? Kjøp deg en 2 eller 2,5 liter å kast nedi om du skal trimme
Chrsel7 Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2011 Har tenkt på det, men tviler på jeg klarer å gjøre jobben selv. Har og lyst til å bytte ut automatkassen... Noen som har en anelse på hva jeg kan få for en 1.8 liters motor ( 140 000 km) med velfungerendes automatkasse. Alt virker som det skal, og den er sprek for å være en 98 modell 1.8 liter
Hauso Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Selg bilen, kjøp en sprekere bil. det er mye enklere og rimeligere enn å begynne å trimme på den lille motoren.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Selg bilen, kjøp en sprekere bil. det er mye enklere og rimeligere enn å begynne å trimme på den lille motoren. What he said. Det er utvilsomt den beste måten å gjøre det på. Å koste på en 318 med automat er helt meningsløst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå