Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å skal bestille nye fram skjermer til min E30. Ser at Koed har litt forskjellig å velge i.

Første spørsmål: Originale eller uorginale?

Andre spørsmål: Uten hull til blink eller med hull til blink?

Skrevet

det står vel om de er orginale eller uorg. mener jeg. du får kjøpt begge deler.

Skal du ha sideblinklys kjøper du klart med hull

Skrevet

Såpass har jeg skjønt ;)

Det jeg lurer på er om de uorginale er noe tess...

Og om det er påbudt med blinklys i framskjerm :)

Skrevet

kjøp et sett billige sideblinklys på typ bilxtra e.l., ta litt dobbeltsidig tape bakpå de og fest de på skjermen uten ledninger eller noe. Da får du kun 1erfeil på at de ikke fungerer :)

Originale skjermer har best passform. Uoriginale har en tendens til å se litt grovsmidde ut og passe litt dårlig i forhold til glipe mot dørene.

Hadde gått for originale skjermer uten hull, om det er en bil du skal ta vare på.

Skrevet
Det er jeg enig i, men er det noen vits når jeg ikke får godkjent bilen med de skjermene?

Spørst, jeg var å godkjente min bil hos BT med framskjermer uten blink. Men det var jo en godkjenning av motor og senk, så lysene var ikke akuratt prioritert.

Du har jo ledningene og alt til de orginale blinkersene, så du kan jo bare lage til noe der nå når du har skjermene av. Slik at du kan koble raskt inn noe jalla greier til å henge på skjermen for eventuell godkjenning.

Du kan jo også kjøpe deg noen jalla E36M3 look speil som har blink, og ha de på for godkjenning.

Skrevet
Det er jeg enig i, men er det noen vits når jeg ikke får godkjent bilen med de skjermene?

Spørst, jeg var å godkjente min bil hos BT med framskjermer uten blink. Men det var jo en godkjenning av motor og senk, så lysene var ikke akuratt prioritert.

Du har jo ledningene og alt til de orginale blinkersene, så du kan jo bare lage til noe der nå når du har skjermene av. Slik at du kan koble raskt inn noe jalla greier til å henge på skjermen for eventuell godkjenning.

Du kan jo også kjøpe deg noen jalla E36M3 look speil som har blink, og ha de på for godkjenning.

Jalla E36M3 look speil var ingen dum ide til godkjenning :) Tror jeg går for den løsningen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...