Gangland Posted October 31, 2011 Posted October 31, 2011 hei jeg tenkte tanken på og selge min Bmw 525 2.5 liter 6. 90 model er det, den har vart skin i hele, og er automat, den har gått 250 000. den har noen små feil som varmeappartet funker ikke, og varme i settet på fører side funker ikke, Ellers er den veldig grei, nesten ikke noe rust eller noe. så kommer det store spørsmålet, jeg veit ikke hvor mye jeg kan ta for den ? har evnt bilder og lit sånt. som jeg kan sende for og få en vudering. Takk på forhånd.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now