Jump to content

Skeiv hjulstilling etter sammenstøt med kant.


Recommended Posts

Posted

Hei! Jeg har klart og smelle inn i en kant (hardt) Dette resulterte i flatt dekk så måtte få bilen hentet av bilberging for og få den hjem, så da viste jeg ikke noe mer enn at jeg hadde et flatt dekk. Her er greien, i dag fikk jeg på et nytt dekk og prøvekjørte den. Da merket jeg at rattet er helt på skakke, regner med det er noe som er blitt skeivt da? Vil vel ikke bare hjelpe med en ordinær hjulstilling regner jeg med?

I tilegg så slo antiskrensen seg inn et par ganger uten videre, noe som resulterer i at bilen bremser av seg selv, ikke et godt tegn det heller regner jeg med? Hva kan dette skyldes?

Takk for svar!

Posted

Det er nok ikke bare å justere forstillinga på nytt. Du må nok ha noen nye forstillingsdeler, endeledd, bærebru, etc.

Hvis du ikke har mulighet til dette selv, hør med et verksted om de kan gå over bilen å se hva som må byttes.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...