karl92 Posted October 31, 2011 Posted October 31, 2011 Hei! Jeg har klart og smelle inn i en kant (hardt) Dette resulterte i flatt dekk så måtte få bilen hentet av bilberging for og få den hjem, så da viste jeg ikke noe mer enn at jeg hadde et flatt dekk. Her er greien, i dag fikk jeg på et nytt dekk og prøvekjørte den. Da merket jeg at rattet er helt på skakke, regner med det er noe som er blitt skeivt da? Vil vel ikke bare hjelpe med en ordinær hjulstilling regner jeg med? I tilegg så slo antiskrensen seg inn et par ganger uten videre, noe som resulterer i at bilen bremser av seg selv, ikke et godt tegn det heller regner jeg med? Hva kan dette skyldes? Takk for svar!
Icebreaker8888 Posted October 31, 2011 Posted October 31, 2011 Kan være greit med en forstillingskontroll for å få oversikt over hva som er skjevt,er du heldig kan det bare være at forstillinga di trenger å justeres på nytt......
bcRichard Posted October 31, 2011 Posted October 31, 2011 Det er nok ikke bare å justere forstillinga på nytt. Du må nok ha noen nye forstillingsdeler, endeledd, bærebru, etc. Hvis du ikke har mulighet til dette selv, hør med et verksted om de kan gå over bilen å se hva som må byttes.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now