Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Lurer på hva som skiller e30 i form av 316 og videre oppover.

Leter etter 2 dørs e30 til prosjekt med m5 s38 b38 motor men lurer på om alle e30 er like. Fks 325 diff og drivaksler bolt on på en 316 bakstilling. Når er det skille på tromler og skiver?

Sliter med å finne grei 325. Gjerne send meg pm hvis du har ett ok eksemplar til en fornuftig pris til bygging. Også 316 hvis dette er bolt on med 325 deler. Er fks 316 mellomaksel like sterk som 325?

Lurer også på iforhold til lisens på fks drifting, gatebil extreme etc om det er krav til å ikke ha soltak?

Takker på forhånd for alle svar

Skrevet

Selve karosseri er likt hele veien, men de er godkjent for forskjellig vekt her i landet.

Alt av understell inkl. M3 er bolt in hele veien. Skivebrems bak kom på 323

Selv om alt er bolt in er det forskjell på understellet og driverk. 323 og 325 kom f.eks. med kraftigere fjerbein osv.

Det er ikke krav til bil uten soltak

Sent from my HTC Sensation 4G using Tapatalk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...