D.Toft Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 som topic. tenkte å flushe systemet snart, men vet ikke hva type kasse jeg har. noen som har bilder eller kan fortelle meg hvor på kassen jeg skal leite etter merkingen?
S.Hafsmo Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 http://www.bmwtips.com/tipsntricks/Tranny/SD92-113.pdf Edit Hehe, så at den ikke var listet der. Du har ihvertfall denne kassen: A5S 310Z
D.Toft Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2011 takk for tips, men finner ikke 728 der
D.Toft Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2011 det er greit, men vet ikke om det er grønn eller svart merkelapp på den, da dem skal ha forskjellige oljer. dette ble eg informert om på GS der en kompis jobber som sjekket rammenr i ett eller annet program.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Ahh.. da så. Tipper du har grønn sticker (lifetime olje), men ser du ikke det bare ved å jekke opp bilen da?
D.Toft Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2011 jekket den opp i dag for å ta oljebytte. tenkte da å se hva farge som er på skiltet, men kunne ikek finne noe, SÅ derfor spør jeg om hvor jeg skal leite etter skiltet som viser farge og forteller meg mer
Bayaz Skrevet November 1, 2011 Skrevet November 1, 2011 Du finner merket på høyre side av kassa, litt over kanten til bunnpanna. Har lett etter den selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå