Kjetil^^ Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Heisann. Skal no til med dieselpumpe og regreim bytte på min 324td, og lurer derfor på noen ting. Er det noe spessielt eg må tenke på med bytte av pumpa? og kor er merkene til innstilling av regreima? Er det noen andre ting eg bør være obs på? Kom gjerne med tips, erfaringer og gjerne bilder. På forhånd takk for svar!
Joachim_M5 Skrevet November 1, 2011 Skrevet November 1, 2011 Du trenger en låsebolt til å sett i svinghjulet, er et lite hill et sted under startern. Så trenger du en en låsebolt på dieselpumpa, og en klave til å låse kammen med.
Kjetil^^ Skrevet November 1, 2011 Forfatter Skrevet November 1, 2011 Du trenger en låsebolt til å sett i svinghjulet, er et lite hill et sted under startern. Så trenger du en en låsebolt på dieselpumpa, og en klave til å låse kammen med. Takk skal du ha! =)
TorErik Skrevet November 5, 2011 Skrevet November 5, 2011 Hvordan stiller man inn dieselpumpa på denne når regreima er av? Er det noen merker som skal stemme overens med reimhjulet? Misstenker at pumpa er feil så vil ikke stille den inn likt som den står nå med bytte av ny reim. Vurderer og prøve med den elektriske pumpa som er montert nå da det kan se ut som den har hoppa over ei tann, men om vi skal bygge om til den mekaniske, hvordan blir det da med gasswier? er det den som skal monteres på den mekaniske pumpa?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå