Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en E30 1990modell. Denne skal jeg stæsje opp med mtch 2 utsende.

E30`n har INGEN fangere, så det jeg lurer på er:

Hva trenger jeg! Helst så detaljert som mulig :) Og jeg skal IKKE ha glassfiber :P

Takk på forhånd! :)

Skrevet

Om du skal kjøre løpet helt ut, så må du ha støtfangere fra M-tech2. Disse skallene har ikke lister, som på vanlig faceliftfangere. Dette gjelder foran og bak.

Om du ikke skal ha glassfiber, må du vel kjøpe originalt. Da trenger du:

M-Tech 2 Støtfanger foran (Skall, kan vel bruke org bjelke)

M-Tech 2 Støtfanger bak (Skall, kan vel bruke org bjelke)

M-Tech 2 Front

M-Tech 2 Hekk

M-Tech 2 Sidepaneler til dører (2 eller 4 dørs)

M-Tech 2 Sideskjørt

M-Tech 2 Vinge

Skrevet
Hva i alle dager er M Tech?

??

Det er en stylingpakke som ble levert orginalt på div modeller..

Det som i dag kalles m-sport er opprinnelig M-Tech (M-Technic)

Skrevet
Takk for svar. Blir M5 levert med MTech/Msport som standard?

M5 Blir levert med m5 pakke.

M-Tech/M-Sport er som regel rimelig lik, men med små forandringer.

E60 m5 f.eks. Den har ikke Grøftelys som m-sport har, men luftkanaler til bremsene.

e39 m5 har et helt åpent gitter i midten, mens m-sport har en list som går over.

Mange små forskjeller som ikke alltid synes ved første øyekast.

Skrevet
Om du skal kjøre løpet helt ut, så må du ha støtfangere fra M-tech2. Disse skallene har ikke lister, som på vanlig faceliftfangere. Dette gjelder foran og bak.

Om du ikke skal ha glassfiber, må du vel kjøpe originalt. Da trenger du:

M-Tech 2 Støtfanger foran (Skall, kan vel bruke org bjelke)

M-Tech 2 Støtfanger bak (Skall, kan vel bruke org bjelke)

M-Tech 2 Front

M-Tech 2 Hekk

M-Tech 2 Sidepaneler til dører (2 eller 4 dørs)

M-Tech 2 Sideskjørt

M-Tech 2 Vinge

Takk For svar jørgen! :) Men tror du e30 blir fint, dersom jeg bare har fanger forran og bak? Altså uten sidenskjørt :)

Kjapt spørsmål: Jeg trenger orginalfanger forran og bak? Mtech2 blir vel montert under orginalfanger?

Skrevet

jeg jobber med mtech 2 styling nå. og det jeg har gjort er at jeg har kutta frontfangern i to og kun skjærer ut til eksosen bak også ser jeg åssen det blir. hvis det ikke blir bra finner vi på noe annet. Skal du først ha mtech2 bør du gå løpet ut. Det gjør jeg nå og det ble myye dyrere en forventet da jeg ikke regna med sideskjørtene som koster 7 lapper eller noe sånt. Selvfølgelig så trenger du ikke sideskjørtet men da bør du ta vekk den lista midt på døra og sveise igjen de små hullene. da ser det nesten likt ut som på mtech2. men er ikke optimalt. Skal du stille ut bilen feks så blir du lett ihjel av kjennere for at de ser at du har "juksa" fordi du ikke har sideskjørtene. Alt du trenger fåes hos GS i plast med perfekt passform, utenom spoilern som kommer i glassfiber fordi det er utgått fra bmw sin side. Noe som er positivt siden glassfiber spoilern er lettere enn plastspoilern, sa de på GS ihvertfall. Lykke til og det er bare å spørre om det er no for jeg har satt meg ganske godt inn i det mtech2 greiene nå =P

Skrevet

Takk For svar jørgen! :) Men tror du e30 blir fint, dersom jeg bare har fanger forran og bak? Altså uten sidenskjørt :)

Kjapt spørsmål: Jeg trenger orginalfanger forran og bak? Mtech2 blir vel montert under orginalfanger?

Tja, er jo øyet som ser det da.. Kan jo f.eks kjøpe touring-skjørter i tillegg, slik at du ikke ser stålet på kanalene.

Ja, du kan godt bruke orginale støtfangere. Om du kjøper orginal plast, så monteres disse under støtfangere ja :)

Skrevet

Tja, er jo øyet som ser det da.. Kan jo f.eks kjøpe touring-skjørter i tillegg, slik at du ikke ser stålet på kanalene.

Ja, du kan godt bruke orginale støtfangere. Om du kjøper orginal plast, så monteres disse under støtfangere ja :)

Hehe, sant det :) Takk for raskt svar! :)

Skrevet
jeg jobber med mtech 2 styling nå. og det jeg har gjort er at jeg har kutta frontfangern i to og kun skjærer ut til eksosen bak også ser jeg åssen det blir. hvis det ikke blir bra finner vi på noe annet. Skal du først ha mtech2 bør du gå løpet ut. Det gjør jeg nå og det ble myye dyrere en forventet da jeg ikke regna med sideskjørtene som koster 7 lapper eller noe sånt. Selvfølgelig så trenger du ikke sideskjørtet men da bør du ta vekk den lista midt på døra og sveise igjen de små hullene. da ser det nesten likt ut som på mtech2. men er ikke optimalt. Skal du stille ut bilen feks så blir du lett ihjel av kjennere for at de ser at du har "juksa" fordi du ikke har sideskjørtene. Alt du trenger fåes hos GS i plast med perfekt passform, utenom spoilern som kommer i glassfiber fordi det er utgått fra bmw sin side. Noe som er positivt siden glassfiber spoilern er lettere enn plastspoilern, sa de på GS ihvertfall. Lykke til og det er bare å spørre om det er no for jeg har satt meg ganske godt inn i det mtech2 greiene nå =P

Takk for utfyldene svar skogsland! :) Tar kontakt om det skulle være noe! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...