Jump to content

Luftfjæring - store problemer!


Recommended Posts

Posted

Hei, kjøpte en 2005 530d touring som det forøvrig har vært mye tull med, men fått alt på garanti fra forhandler;-)

Kompressor til luftfjæring er byttet 2 ganger samt sist styringsenhet. Men 2 ganger har jeg måttet kjøre fra Sandefjord til Skien da bilen har knelet helt bak. Etter siste byttet holder den seg oppe men kompressor starter veldig ofte.....

I tillegg synes jeg bilen har blitt usedvanlig hard og stump i baken, ubehagelig å kjøre, men de finner jo ikke noe feil... Kan feks noe ha blitt skadet ved å ha kjørt bilen når den har ligget helt nede bak?

Takker for all hjelp!

Mvh

Hans

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...