bugtex Posted November 1, 2011 Posted November 1, 2011 Hei, kjøpte en 2005 530d touring som det forøvrig har vært mye tull med, men fått alt på garanti fra forhandler;-) Kompressor til luftfjæring er byttet 2 ganger samt sist styringsenhet. Men 2 ganger har jeg måttet kjøre fra Sandefjord til Skien da bilen har knelet helt bak. Etter siste byttet holder den seg oppe men kompressor starter veldig ofte..... I tillegg synes jeg bilen har blitt usedvanlig hard og stump i baken, ubehagelig å kjøre, men de finner jo ikke noe feil... Kan feks noe ha blitt skadet ved å ha kjørt bilen når den har ligget helt nede bak? Takker for all hjelp! Mvh Hans
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now