Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet ut at høgre bærekule var fullstendig ødelagt høgre framhjul kunne riglest på alle veier når jeg jekket opp bilen. det ristet i rattet, samtidig som at jeg måtte svinge til høyre for at jeg skulle kunne kjøre rett frem. så kjøpte inn e30 bærearmer som var helt nye, og powerflexforinger i bakkant. har nå montert dette.. men alikevell må jeg svinge til høyre for at jeg skal kunne kjøre rett frem. forstår ingenting! er antydning til små vibrasjoner i ratt også ved kjøring bilen reagerer fortere når jeg svinger til venste enn høyre.

Vet det finst 1000 tråder om dette, men i alle tråder står der at man må bytte bærekuler, men det har jeg gjort å problemet er der enda. :cry:

Skrevet

Det kan lønne seg å ha bilen på en forstillingskontroll også. Hvordan er spissinga? Har du byttet opphengsforinga i bak kant? i såfall, har du sentrert den riktig?

Skrevet

bilen var rett og fin for 2 mnd siden, men når kula blei ødelagd ble rattet skeivt.. men problemet vedvarer enda.. kan det være hjullager ? når jeg sparket bort i hjulet på begge sider, så bevegde hjulet seg innover, kunne trykke inn camber..

Skrevet

Okeeej, for ser ingen annen mulighet når alt annet er byttet. er vel eneste hjullager som kan gi etter :wink: kan det hende at kulene ikke er teitet tilstrekkelig nok ? mener på at jeg dro over alle nok!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...