Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått tak i nå en 87 325 coupe med automat som skal være bil til en s38b38 motor, girkasse og mellomaksel fra m5 jeg har.

Kan jeg bruke denne mellomaksel fra 325ia ( vet jeg må sveise med m5 aksel jeg har slik jeg får den store hardykoplingen), og går drivaksler bolt on på en m3 e30 diff m/ sperre? Er alle diff bolt on med denne drivaksler og samme "holdbarhet på effekt"

Bærebruene og bakstilling ellers er vel lik på alle slik at det er bare å få på fks en m3 e30 diff og holde resten slik det er? Skal være holdbart til 500hk så vidt jeg har fått med meg. Erfaringer med full powerflex på bakstilling eller gs sine performance foringer ( ikke de justerbare ) . Alt av foringer i understell skal skiftes ut.

Lurer også på om ledningsnett på 325 manuell kontra med automat er annerledes.

Tips på coilovers/dempere/fjærer og bremser? Kan kjøre på med de fjærbenene jeg har?

Takk for alle tilbakemeldinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...