Gå til innhold

Sikring som ryker hele tiden. E36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Sikring nr 37 i min e36 318is ryker hele tiden. Sikringen til intrument lys, skiltlys, kjørelys høyre bak, lys til knapper obc, lys på el vindu brytere, høyre parklys. Den ryker så fort jeg vrir om bryteren til lys, når den står på null, så ryker den ikke, men så fort jeg setter på parklys så ryker den. Er ikke automatisk kjørelys på bilen

Noen som har noen tips om hvordan jeg kan fikse det? Er veldig irriterende å ikke ha lys i instrumentet hvertfall nå som det begynner å bli så mørkt. Det er en 10a sikring

Skrevet

Sjekket der, og så ikke ut til å være noe der. Dette skjedde etter jeg tok ut instrument panelet og byttet skiltlys pærene til led. Kan dette ha noe med saken å gjøre? Etter jeg harr gjort meg ferdig og startet bilen merket jeg at de tingene nevnt over ikke funket ..

Skrevet

Prøvd å koble ifra skiltlysene?

Eller er det ikke uvanlig at kablene blir dårlige under gulvmatta på førersiden.

Skrevet

tok av skiltlysene og da funket det.. Det er veldi kjipt. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å unngå at sikringen går med de nye led pærene ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...