aggi123 Posted November 2, 2011 Posted November 2, 2011 Hei. Kan noen hjelpe meg med å finne ut hva den enheten som leverer varme ut til kupeen. Den har nemlig sluttet å slippe ut varm kuft, bare kald luft nå og det blir jævlig kaldt. Og evnt. noen som vil selge den til meg. Tror jeg fikk et navn: d-ventil, men tviler det er riktig! På forhånd takk!;P Moderatoredit (S.Hafsmo): Flyttet til "Teknisk", Endret tittel.
JulianS Posted November 2, 2011 Posted November 2, 2011 Du er på hel feil forum, men det er nok en spjeldmotor du trenger...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now