Gå til innhold

Hvilken dynamo har jeg?

kimzor
 Share

Anbefalte innlegg

For en stund siden begynte ladelampa mi å lyse, jeg ga den derfor et lite kakk med en hammer, og den sluttet. Lyset har ikke kommet på siden, men nå i dag merket jeg at ladelampa var litt treig med å slukke etter jeg startet bilen. Det tyder nok på at det er børstene mine som er dårlige, og jeg ser at det finnes bosch og valeo dynamoer. Jeg så litt på min dynamo for å se om jeg kunne se hvilken det var, men det eneste merket jeg kunne se var en strekkode forran, 120 og BMW under. Dette var ikke et klistremerke jeg kunne dra av. Jeg googlet derfor "bosch dynamo" og fikk se http://host4web.eu/salg-no/bosch-dynamo.jpg dette bildet. Dekslet og teksten er prikk lik, foruten at det står 120 og BMW, istedenfor VW. Kan jeg da gå ut i fra at det er en bosch dynamo jeg har? Og er det noen som vet om de selger børster til disse på mekonomen/biltema?

Bilen det gjelder er forøvrig en 523ia fra sent 97.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal stå på den klistrelappen hvordan dynamo du har...

Og eni du finner ikke regulatoren på biltema til disse.. iværtfall ikke valeo og tvile til bosch og.

Regulator til 90A iværtfall koster hos bmw. Bosch 2300 ca. og valeo 1400 .- nesten det samme hos GS. Koed har vell det billigere?.. Trur det var samme pris på 90A og 120A men det må du nesten skjekke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...