NSR Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Noen som har kjørt uten eksosanlegg og blitt stoppa før? Skal flytte en bil hvor eksosen er knekt ved lambdasonden, så hele eksosen fra der lambdasonden sitter og bakover mangler. Hva skjer evt. hvis jeg blir stoppa med bilen på veien? Støynivå er jo langt over tillatt støynivå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse83 Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Mangellapp og visning på biltilsynet vil jeg tro... Kan hende du klarer å snakke deg ut av det om onkel er i det gode hjørnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Si det har skjedd under kjøring, og at du er på tur bort for å utbedre feilen nå. Da burde de godTa det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 § 3. Grunnregler for trafikk. Enhver skal ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom så det ikke kan oppstå fare eller voldes skade og slik at annen trafikk ikke unødig blir hindret eller forstyrret. Vegfarende skal også vise hensyn mot dem som bor eller oppholder seg ved vegen. Bryter jo fint med en av de mest grunnleggende lovene... Så det kan være greit å ha en unnskyldning på lager i tilfelle du blir stoppet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Blir evt å kjøre med prøveskilt. Fare for at dem tar skilta da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 får ikke kjøre med prøveskilter om bilens skilter ikke er levert inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 får ikke kjøre med prøveskilter om bilens skilter ikke er levert inn De er levert inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Å bilen skal være i forskriftsmessig stand når kjøringen starter, og i forsvarlig stand deretter. Så da er jo spørsmålet om den er i forsvarlig stand når onkel stopper deg, ser ikke noen grunn til at den ikke skal være det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 den er i forsvarlig stand, men den bryter vel miljø og ordensregler. Kan bare si at noe i eksosanlegget løsnet men henger på bilen og at du er på vei hjem for å fikse det. tror nok det blir akseptert, spesiellt hvis du har prøveskilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Jeg ble stoppet når jeg hadde frieksos på e30'en min, de lurte bare på om hva som hadde skjedd med eksosrøret mitt, og sa at jeg burde kjøre med hørselvern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Hehe, får ta sjangsen på å kjøre da:P Ikke alle som går langs veien som er fornøyde men, sist jeg flytta bilen var det en gammal kjerring som ble drit forbanna:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå