brolle65 Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Kan noen hjelpe meg med denne til Ch.nr B161023 (de 7 siste) hadde det vært supert !
brolle65 Skrevet November 3, 2011 Forfatter Skrevet November 3, 2011 Nyttig info å finner der men ikke det utstyret bilen ble levert med og det var det jeg egentlig var ute etter men takk allikavel
Skrullex Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 http://www.bmw-options-vin-decoder.com som beskrevet på side 71 i "den store utstyrsliste tråden"...
brolle65 Skrevet November 3, 2011 Forfatter Skrevet November 3, 2011 Jeg vet om den store utstyrlistetråden men der kan det gå mange dager/uker før noen svarer og når man er ute etter bil så vil man nødig vente på det. Har fått "hjelp" flere ganger før så jeg håper noen vil komme med det rette svar etterhvert.
Morty999 Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 ring gs om det haster da vell.... kan du få den på mail på 10 min
Skrullex Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 http://www.bmw-options-vin-decoder.com som beskrevet på side 71 i "den store utstyrsliste tråden"... Siterer meg selv, følg linken over og følg instruksjonene der så ligger plutselig utstyrslista i innboksen på mailen din
brolle65 Skrevet November 3, 2011 Forfatter Skrevet November 3, 2011 Det er gjort men ikke er det kommet noen liste enda. Står det kan ta fra 15 min til 24 timer så det var skikkelig slingringsmonn da. Vel jeg venter.....
mudbug Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Det er gjort men ikke er det kommet noen liste enda. Står det kan ta fra 15 min til 24 timer så det var skikkelig slingringsmonn da. Vel jeg venter..... Her: VIN WBANA31080B161023 Type code NA31 Type 520I (EUR) E series E60 () Series 5 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine M54 Displacement 2.20 Power 125 Drive HECK Transmission AUT Colour TITANSILBER METALLIC (354) Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW) Prod.date 2003-11-13 Close Options Code Description (interface) Description (EPC) S1CAA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES Dummy-SALAPA S205A AUTOMATIC TRANSMISSION Automatic transmission S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Deleted, model lettering S403A GLAS ROOF, ELECTRIC Glass roof, electrical S423A FLOOR MATS, VELOUR Floor mats velours S428A WARNING TRIANGLE Warning triangle and first aid kit S441A SMOKERS PACKAGE Smoker package S459A SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY Seat adjustment, electric, with memory S465A THROUGH-LOAD SYSTEM Through-loading system S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Seat heating driver/passenger S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Headlight cleaning system S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A XENON LIGHT Xenon Light S524A ADAPTIVE HEADLIGHTS Adaptive Headlights S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Automatic air conditioning Code Description (interface) Description (EPC) S540A CRUISE CONTROL Cruise control S606A NAVIGATION SYSTEM BUSINESS Navigation system Business S644A PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. Preparation f mobile phone w Bluetooth S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD S785A WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS White direction indicator lights L801A GERMANY VERSION NATIONAL VERSION GERMANY S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Dealer List Europe S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Operating instructions German S8SAA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION Navigation access request,country-spec. S8SBA COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELEMATIC Telematics access request,country-spec. S8SCA COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE Telematics access request,country-spec. S8SPA COP CONTROL Control unit CO2 S915A BODY SKIN CONSERVATION, DELETION Omission of outer-skin preservation S931A WINTER WHEELS INSTEAD OF SUMMER WH Winter instead of summer tyres ex-fact. S969A REQUEST NAVIGATION DVD ON SHIPPING Navi DVD to be requested at shipping
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå