multipro Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 har kjørt motorhavari på min 2001 mod 525d på 255k km.. så vist noen har en liggende eller tips tar jeg gladelig i mot all hjelp.. mvh tonny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=31063442 Denne blir jo litt kvikkere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
multipro Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 joda, men passer den rett inn ? med gearkasse og alt? har en aut.kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 den vil ikke passe, vet om en motor som er bra, men er veldig dyr, 22000 ink turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
multipro Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 men er det bare og pakke i bilen da? min Motorkode: M57 256 D1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 men er det bare og pakke i bilen da?min Motorkode: M57 256 D1 skjønte jeg ikke?? pakke i bilen,,, er samme motorkode på den jeg vet om,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
multipro Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 altså om det bare var og rive ut min . og pakke inn din motor... hvor er det den befinner seg ?? evt bilder? km stand. stand på motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Så nå at du bor i bodø, er jo et stykke det. må jo da sendes på pall opp, motor er på østlandet, hokksund kan ringe 32753800 og prate med han om motor, han som kjenner den best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå